What to do...

Hej bloggen !

har inte skrivit här på väldigt länge .. kanske dags för det ..

joo , kan väl börja med att från att ha något jobb till att inte ha något alls .. kan ju bara vara ett bevis på att sverige är ett jävla fucking fitt land om ni ursäktar mig ..
Arbetsförmedlingen hjälper inte ett skit och man ska gå på deras sketna möten som jag redan hört tusentals gånger .. men det hjälper väl på något sätt ..

Hur dem tänker ja det är ju något så underbart att veta det ..?!!

Dags läget se väl ut att vara så att man söker jobb som en idiot och röker som bara den för att dämpa tillvaron som man lever i .. men ciggen hjälper ju inte åt andra sidan .. kanske ciggen är en snabbare väg till livets ände

Neeej , men vad ffaan säger jag .. kunde ju varit så eller?

Alla dessa funderingar om man ändå visste svar på dessa ..

skönt att man kan skriva av sig lite här ... hoppas ni läsare inte har något emot det ?!

och en annan sak jag gillar - min vampire diaries - Glee - house - harry potter - how I meet your mother  och massa flera Tv serier :_D

C YA GUYS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0