Natt blogga :) *

shaa , bloggen ! eller go kväll ^^ kan inte sova alls .. men ska snart upp och jobba .. igår var den mest mysigaste av dem alla gångerna med älskling .. när jag är med dej älskling så exploderar mitt hjärta med känslor och blir kär om och om igen i dej och det är ju super bra :) det är ju typiskt att vi tjejer ska gråta till filmer vad det nu är än för film :) haha så tycker jag i varje fall .. men de e ju så kanske ni oxå tycker .. vad vet jag :) ut på krogen på onsdag hoppas bara jag e ledig på torsdag annars jobba bakis funkar oxå eller så får man inte dricka så mkt bara :D och imorron måste jag fixa på acces kort .. 1150 kr ska man slänga ut så där haha .. aja de får man väl göra :) och sen om man hinner så ska jag åka förbi Väsby C och köpa plast till min lilla bebis alltså min touch mob så den inte blir sönder vilket jag skulle lyckas med men nu ska jag inte vara så negativ <3 jag har en ny favvo artist .. Bruno Mars ! han e grym ^^ älskar hans låtar men kommer säkert tröttna på han .. -.- hahaha xD saknar min älskade älskling redan men får snart träffa han igen :) <3 love u baby! .. Älskar den här bilden eller den e ju konstnärlig och vacker så ahh ni get the piont in why .. :D haha english !! .. älskar att andvända det i mitt i meningar :D hahaha! aja nu ska jag verkligen sova ! .. men ni får sova så awsome!
bye people !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0